Hogyan történik a szolgáltatások bekötése?

  • Szolgáltatásaink bekötési határidejére vonatkozóan a mindenkori ÁSZF az irányadó. A gyakorlatban ez pozitív irányban eltérhet, így mindent megteszünk annak érdekében, hogy a leghamarabbi időpontban elvégezzük a munkálatokat. Műszaki kollégáink egy előre megbeszélt időpontban felkeresik Önt otthonában és bekötik a kért szolgáltatásokat.
  • Internet szolgáltatás esetében biztosítjuk a modemet, és a modemig történő hálózat kiépítést mely együttese 1 számítógép kábeles csatlakoztatását teszi lehetővé. Az internet további gépekre történő elosztásához Router szükséges, melyet egyénileg kell beszerezni (egyes akcióinkban rendelhető új előfizetéshez). A modem után csatlakoztatott eszközökre sem szervizt, sem technikai támogatást nem vállal cégünk, amely igaz az esetlegesen nálunk, akcióban vásárolt routerekre is. (A megvásárolt routerekre a garancia természetesen érvényes, mint minden más kereskedelemben kapható eszközökre. )
  • Kábeltévé szolgáltatás esetében 1 tévékészülékhez kötjük be a szükséges kábelt, minden további tévére történő, lakáson belüli elosztásnak egyéni díja van, melyet munkatársunk a helyszíni felmérés és egyeztetés alapján állapíthat meg. Lakáson belüli egyéni szereléssel megfelelő rendszertechnikai ismeretek nélkül történő elosztást nem javasoljuk, mert az kép minőségromlást eredményezhet (Internet és telefon bizonytalan működést vonhat maga után!)
  • Telefon szolgáltatás esetén biztosítjuk a modemet, és a modemig történő hálózat kiépítést mely együttese 1 telefon kábeles csatlakoztatását teszi lehetővé. A telefonvonal további telefonkészülékekre történő elosztásához további kiegészítő alkatrész szükséges, melyet egyénileg kell beszerezni. Készüléket nem értékesítünk, azt nem tartalmazza a szolgáltatás.

Tisztelt Ügyfeleink!

Megkérjük Önöket, hogy a járványhelyzetre való tekintettel
NE hozzák vissza modemeinket irodáinkba!

Korábbi levelünkben többek között tájékoztattuk Önöket az eszközleadási határidőről, de ettől Ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében eltekintünk.

Az Önöknél maradt modem térítési díját
sem most, sem a jövőben
nem számoljuk fel!

Ügyfélszolgálati irodáinkon a személyes ügyfélfogadás
2020.11.16-tól 11.20-ig
átmenetileg SZÜNETEL!
Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk ezeken a napokon is zavartalanul működik.

Köszönjük együttműködésüket! Vigyázzunk egymásra!