Hogyan szerződhet szolgáltatásainkra?

Szolgáltatásaink megrendelése és a szerződéskötés az alábbi módon történik:

  1. Online megrendelés: Válassza ki a kívánt csomagokat weboldalunkon keresztül, majd a szükséges adatok megadása után küldje el megrendelését hozzánk! (Ha Ön albérlőként rendeli szolgáltatásainkat, kérjük, hogy a Tulajdonosi hozzájárulást e-mailben szíveskedjen eljuttatni az ugyfelszolgalat@green.co.hu címünkre!) Ügyfélszolgálatunk ellenőrzi megrendelését,  majd továbbítja műszaki kollégáinknak, akik egy előre megbeszélt időpontban felkeresik Önt. Az Előfizetői szerződést otthonában, a bekötés alkalmával írja alá Ügyfelünk!
  2. Személyesen az ügyfélszolgálaton. Keresse fel az Önhöz legközelebb eső, területileg illetékes ügyfélszolgálati irodánkat, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. Az Előfizetői szerződés hitelesítését követően műszaki kollégáink egy előre megbeszélt időpontban elvégzik a bekötési munkálatokat otthonában. (Ha Ön albérlőként rendeli szolgáltatásainkat, kérjük, hogy a tulajdonos által is aláírt Tulajdonosi hozzájárulást szíveskedjen magával hozni!)

Szerződéskötéshez szükséges okmányok:

  • Személyi igazolvány
  • Lakcím kártya
  • Bérlő esetében Tulajdonosi hozzájárulás szükséges az ingatlan tulajdonosától. Az ehhez szükséges nyomtatványt itt tudja letölteni.

Milyen adatok szükségesek a szerződéskötéshez?

  • Ön neve;
  • állandó lakcíme;
  • születési helye, időpontja;
  • anyja neve;
  • leánykori neve;
  • személyi igazolványszáma;
  • telefonszáma;
  • E-mail címe (nem kötelező, de ajánlott);
  • telepítés címe (ahova a szolgáltatásokat kéri).

Milyen kérdésekre érdemes felkészülni?

  • Fizetés mód: csekk, átutalás (bankszámlaszám szükséges), csoportos beszedés.
  • Számla:  e-számla e-mailben vagy papír alapú számla postai úton kézbesítve.
  • Eltérő számlázási és levelezési cím.

Érdemes tudni:

  • Szerződéskötés illetve -módosítás csak abban az esetben lehetséges, ha a a vételi címen/szerződésen nincsen lejárt tartozás.
  • Felmondás, csomagmódosítás és szüneteltetés visszamenőleg nem kérhető. Ilyen esetekben a mindenkori ÁSZF az irányadó, amelytől esetenként eltérhet az ügyintézés időtartama.
  • Amennyiben meghatalmazással kíván ügyet intézni, ezt egy normál, kéttanús meghatalmazással teheti meg.
    A meghatalmazásnak tartalmaznia kell:
    1. a meghatalmazás tárgyát;
    2. az Előfizető (meghatalmazó) személyi adatait, személyazonosító okmányának számát, saját kezű aláírását;
    3. a szerződést megkötő (meghatalmazott) személyi adatait, személyazonosító okmányának számát, saját kezű aláírását;
    4. két tanú nevét, személyes a adatait, személyazonosító okmányának számát, saját kezű aláírását.