Hívásátirányítás beállítása Greencom vezetékes telefon vonalon

A Greencom vezetékes telefon használatakor sokszor jól jöhet a hívásátirányítás beállítása, melyet az alábbi egyszerű lépéssel Ön bármikor beállíthatja készülékén. Hívásátirányítás kérése:

  • Tárcsázza a 1919  rövid számot
  • “Kérjük, billentyűzze be azt a telefonszámot, amire az átirányítást kéri majd nyomja meg az 1-es gombot. A telefonszámot minden esetben 06-tal és körzetszámmal együtt adja meg!” pl.: 0624202100
  • (telefonszám megadva)
  • “Az Ön által megadott hívószám: (megadott telefonszám visszamondva) Amennyiben a szám helyes, nyomja meg az 1-es gombot. Ha javítani szeretne, kérjük nyomja meg a 2-es gombot”
  • 1-es gomb megnyomása után: “Kérését rögzítettük a szolgáltatást aktiváltuk”

Hívásátirányítás törlése:

  • Tárcsázza a 1919 rövid számot
  • “Amennyiben hívásátirányítás szolgáltatását törölni kívánja, kérjük nyomja meg az 1-es gombot. Ha módosítani szeretné, azt a telefonszámot melyre az átirányítást kéri, kérjük nyomja meg a 2-es gombot!”
  • 1-es gomb megnyomása után: “Az Ön telefonszámáról a hívásátirányítás szolgáltatást töröltük.”

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyfélszolgálati irodáinkat március 17-től visszavonásig zárva tartjuk annak érdekében, hogy megóvjuk munkatársaink, ügyfeleink és hozzátartozóik egészségét.

Kérjük Önöket, hogy szíveskedjenek ügyeiket elektronikusan vagy telefonon intézni!

Díjbefizetéseiket is kérjük, banki átutalással teljesítsék a Greencom Kft. számlaszámára: Takarékbank Zrt. 18203198-06008851-40010014

A Közlemény rovatba kérjük, tüntessék fel a számlalevél bal felső sarkában található 4- vagy 5 jegyű szerződésszámukat!

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
Vigyázzunk egymásra!